Inför måndagen

En av två av årets matcher utspelas på Skogaby IP på nationaldagen (måndag). Skogaby BK möter Genevad/Veinge IF i Laholmsderbyt nummer ett. Det finns ingen annan A-lagsmatch (herrar) den dagen. Man ur huse!

Tipps inför matchen:

Ola Andersson (offensiv högerback i GIF/VIF) 1-5 (- Det blir en tät match. Men vi vinner!)

Håkan "Cralle" Johansson (offensiv och extremt rutinerad målvakt i SBK) 1-1 (- Det slutar oavgjort. Men jag är taggad till tusen och kommer att göra allt som står i min makt för att vi ska vinna. Drömmen är att jag får ta en straff mot Ekan.)

Johan Agnvall (mittback och kapten i BKW. Medlem i SBKW-Ultraz) 1-2 (- Men jag hoppas på EssBeKau!)

Johan Green (målgörare och v.captain i BKW. Medlem i SBKW-Ultraz) 3-4 (- Men jag hoppas innerligt på SBK.)

Johan "Plogen" Jönsson (fotbollsbloggare) 2-1 (SBK slår GIF/VIF på måndag, sen slår GIF/VIF K/HFF med uddamålet på torsdag.)

//P.   

PS. Den j veln som snodde min cykel under lördagskvällen på kulturfestivalen kan med fördel ställa tillbaka den där den togs. Jag känner i princip varenda j vel i den här stan och förr eller senare kommer det att uppdagas vem det var och den personen kommer att bli uthängd på en blogg nära sig med över 300 läsare per dag. (Stålgeten är en sjuväxlad skeppshulltare. Silvrig till färgen. Den är märkt, så jag känner igen den mycket väl när jag ser den! [Den var låst vid tilltaget.]) DS. 

Kommentarer
Postat av: Ekan

Hmm Cralle att du ligger å drömmer om mig skrämmer mig liiiite :)ha ha vi ses på mån.

2011-06-05 @ 08:33:35
Postat av: när har vi samling?

?

2011-06-05 @ 20:09:48
Postat av: Kim Gustafsson

Kul uppsnack Johan. Tror vi på ett publikrekord i Skogaby? Låt oss hoppas :). PS. Passa på att lämna tillbaka vår Skeppshultcykel mellan 13-15. Då är ingen hemma och ni slipper skämmas. Den är också märkt. DS.

2011-06-06 @ 10:38:53
URL: http://www.wly.se
Postat av: Rex

Mer cyklar åt folket. Verkar var brist på dylika fortskaffningsmedel eftersom folk inte kan skilja på ditt o mitt. Sorgligt.

2011-06-06 @ 11:54:47
Postat av: Anonym

Väl tippat fotbollsbloggarn.

2011-06-07 @ 12:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0