Inför helgen

Fredag:

Femman:

KHFF-HÅFF kl 19:00, Kornhults IP

Det är dags för poäng för KHFF nu. Hårt jobb kan löna sig i denna match då HÅFF endast orkar i ca en halvlek. KHFF vinner i längden. Men man får passa sig för  skytteligaledaren Ali Kraym. Han kan se till så att matchen är stängd redan i paus om inte KHFF passar sig.

IF Centern-KIK kl 19:00, Kärlekens IP

Toppmöte! Båda lagen är obesegrade. KIK har dock två oavgjorda. Centern har fyra raka och är mogna för en smäll nu.

Sexan:

HIS-YBK kl 19:00, Hasslövs IP

Derby. HIS stora favoriter.

Lördag:

Femman:

LTIK-Andersbergs IK kl 14:00, L:a Tjärby IP

Strömbergarna Conny och Mattias missar matchen. Mattias Olofsson och Johansson åter i truppen. Lite oroligt i övrigt då förkylning härjar i truppen.

Trönninge IF-SIF kl 14:00, Tuvasvallen

Tuff match för SIF. TIF är obesegrade i serien.

Sexan:

IS Örnia-VBoIS kl 14:00, Alevallen

Intressant match och ett på förhand förväntat toppmöte.

Söndag:

Trean:

LFK-Gislaveds IS kl 13:00, Glänningepark

Mycket svår match för LFK. Gislaved ligger tvåa i serien. LFK har dock goda möjligheter mot alla lag om man gör sitt.

//P.

Kommentarer
Postat av: Anonym

3-3 centern-kik 2-1 i paus

2010-05-14 @ 21:34:05
Postat av: Jonas

Två saker att säga.

Dåligt att inte kunna skriva några rader om alla matcher. Då menar jag inför. Du har ju trots allt en blogg om den lokala fotbollen och lägger ner en del tid på den, så då kan du väl skriva lite om matcherna också.

Sen verkar ju den här tävlingen du hade vara en av dom största bluffarna jag varit med om. Hur lång tid kan det ta att redovisa vinnarna?? Början av veckan skulle det ha varit klart. Nordicbet får en otroligt bra PR genom detta ju...NOT.

Pinsamt, och vem fan vill joina den oseriösa bettingsidan.

Nu var jag bitter, men med all rätt tycker jag. Go Våxtorp!

2010-05-15 @ 00:10:14
Postat av: Mats

jonas man kan tro att du e tvungen att läsa denna blogg. Om du e så bra så gör en egen blogg, Plogen har annat att göra en att tysta gnällande soffliggare.

2010-05-15 @ 10:30:03
Postat av: Jonas

Jag tycker om Plogens väldigt mycket, och då tycker jag att jag har rätt att kommentera sidan också. Jag sitter inte och är skitförbannad, utan jag tycker <Plogen kan skriva nåt om alla matcher, det blir inte så mycket extra jobb ( utöver det hästjobb du redan gör ). Go Plogen

2010-05-15 @ 11:13:04
Postat av: J.Green

Kul med den här sortens negativa reaktioner.Det tyder på att den här bloggen är väldigt betydelsefull. Folk vill hela tiden ha mer.Mer om den lokala fotbollen. Mer skrivet om sitt egna lag och att det ska vara matat med rolig läsning varje dag.Personligen tycker jag att det är skit nice av Johan att kunna uppdatera så mycket som han gör.Han gör det Ideellt på sin fria tid.

2010-05-15 @ 11:19:00
Postat av: Mr. H

Jonas, om du bara hade vetat hur mycket tid brorsan lägger på denna blogg, då hade du nog inte klagat så mycket.

"Det blir inte så mycket extra jobb"?! Jag tycker att folk skall vara tacksamma att han skriver. Han gör det för fan gratis!

Jag sitter och blir skitförbannad!

2010-05-17 @ 09:44:34
Postat av: sabbe

skit i han der jonas han vet ju för fan ingenting allt för mycket folk her i världen som inte vet vad fan tacksammhet är ens fy fan var e denna världen på väg.... all de kan e klaga o klaga bedrövligt att de ens finns såna människor men men

2010-05-17 @ 10:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0