Resultat lördag

Trean:

LFK-Fjärås 0-0

Poängen betyder att LFK i stort sätt är klara för spel i trean till nästa säsong då man har betydligt bättre målskillnad än lagen bakom och har ett försprång som endast gör att de bakomvarande lagen kan komma upp på samma poäng.

Femman:

LTIK-Glommen 0-2 (0-0)

Det stod 0-0 fram till sex minuter kvar av matchen. LTIK ville verkligen vinna och flyttade fram det mesta man hade och då kom målen som ett par brev på posten. Glommen ville också verkligen vinna. Det var förhållandevis rättvist att Glommen vann, LTIK kunde kanske fått en pinne, men en vinst kändes aldrig riktigt nära. Avstängde Emil Olsson saknades mycket i LTIK, han var bäst i laget i förra omgången. Nu turades Sabri Behrami, Mattias Olofsson och Simon Vedin om som spjutspets, samtliga är dock bättre på mitten, ingen har riktigt de kvalitéer som Olsson besitter. Nu ser det tungt ut för LTIK. Det är inte kört, men man måste vinna båda sina kvarvarande matcher samtidigt som laget ovanför inte får spela hem mer än max en pinne. Hoppet ska ju vara det sista som överger en sägs det, så det är bara att trumma på until the fat lady sings.

Sexan:

BKW-SBK 4-1 (0-1)
Målskyttar BKW: Manfred Walldén 2, Patrik Marku, Nderim Peci
Målskytt SBK: Omafume Enakeyarhe

BKW visade prov på styrka då man vände underläge 1-0 i paus och dessutom fick en man utvisad vid ställning 1-1och trots det kunde vinna. Nu har man satt stor press på GIF/VIF som måste vinna sina två kvarvarande matcher (YBK & BKW (!)). GIF/VIF har det dock fortfarande i egna händer då man vid två vinster går om BKW på målskillnad.  Men nu måste man verkligen ta de där trepoängarna, till att börja med mot YBK i morgon söndag. BKW är nu klara för minst kval.

HIS-Sperlingsholm 1-5
Målskytt HIS: Philip Malmberg

HIS hade inte särskilt mycket att sätta emot ett Sperling som spelat upp sig rejält under hösten.

Simlångsdalen-SIF 1-1
Målskytt SIF: Martin Fasth

SIF lyckades få med sig en pinne hem i den tuffa bortamatchen mot Dalen. I o m poängen säkrade SIF spel i femman till nästa år och det gratulerar vi laget till. Sett över hela säsongen har man varit stabila och division fem-platsen känns välförtjänt. Man har också lyckats leva upp till favoritskapet som jag med andra satt på laget från match ett. Starkt! Nu har man chansen att säkra seriesegern i hemmamatchen mot ärkerivalen HIS i nästa omgång. Ingenting hade väl varit skönare.

//P.

Kommentarer
Postat av: Hans

Martin Fast målade för SIF!

2009-09-19 @ 19:09:20
Postat av: åskådare- NIjazi

Kan du plogen förklara vad det är för mening med att göra ca 75 byten under en match ? Jag kan verkligen inte förstå meningen med det. Har sett att det är många lag runt om i div 6 och 6 som gör detta.

2009-09-19 @ 20:34:26
Postat av: sabbe

en bra ledare tvivlar inte på sina spelare .

och de som tränar mest o är bäst på plan ska spela . allatr jag har o säga tyck va fan ni vill. rättvist ska vara rättvist.

2009-09-19 @ 20:39:15
Postat av: sabbe

vi bytte spelare hela tiden under matchen finns säkert 4 till 5 spelar som aldrig hann komma igång o hanna komma in imatchen tack vare de helt jävla löjligt kan inte förstå de men orättvist som fan och irriterande

2009-09-19 @ 20:42:12
Postat av: åskådare

Det är dem bästa spelarna som ska spela inte dem som tränar mest. det är div 6

2009-09-19 @ 21:10:44
Postat av: sabbe

DIV 5 SPELAR VI .o tränar man inte kan man inte vara bäst smart ass är man så brra att man inte behhöver träna då kanshe man bodre spela utomlands

2009-09-19 @ 21:17:10
Postat av: Tränare

"de som tränar mest o är bäst på plan ska spela"

Hur ska du ha det Sabbe?

Vilka ska spela?

De som tränar mest eller de som är bäst?

Livet är inte alltid rättvist, bara att inse.

En tränare vill alltid ha bästa laget på plan.

Bara för att man tränar mest innebär inte att man ska spela i ett A-lag, det finns ett B-lag med.

2009-09-19 @ 21:44:22
Postat av: besart

haha jag älskar sabbe.. du e kung mannen .. håller me dig , du kan fan mkt fotboll peace love , respect

2009-09-19 @ 21:44:59
Postat av: sabbe till så kallde tränaren

de som tränar mest är ofast bäst elle . tog du åt dih nu aj da men de ska du göra de e de som e meningen hur fan skulle de se ut om ingen tränade da spelar ingen roll hur jävla bra man är tränar man inte så försvinner flåset elle. du e ju tränare du borde veta men dagens tränare är inga höjdare. o du jag har spelat en match från start i höst o den avgjode jag mot toryp. o så avgjorde jag en till match mot vapnö der jag spelade i tio min bara så kom inte till mig snacka her jag vet vad jag kan tvivlar aldrig på mig själv . vad mer behövs de hade jag startat på varje match hade jag i princip gjort många fler mål. punkt slut vad mer behövs de att jag ska göra 5 mål per match för had ejag gjort de så hade jag definitift inte spelat i div 5.

2009-09-19 @ 21:52:33
Postat av: Tränare

Tar inte åt mig det e lugnt. Vet vad jag vill och har min egen åsikt precis som du.

Fgågan e bara var ska du dra din gränns. De 11 som tränar mest spelar i a laget?

Problemet är om det är 11 anfallare som tränat mest.

Tar du mittbacksrollen eller ställer dig i mål?

Det bästa vore ju om alla hade varit träningsflitiga.

Sedan att du bara fått spela 1 match från start vet jag inget om men du har väll gjort några träningsmatcher och du har nog gjort något mer inhopp än mot Vapnö?

Tydligen har de inhoppen inte övertygat din tränare till att göra dig till en startspelare.

2009-09-19 @ 22:18:21
Postat av: sabbe

glömde påpeka att de om tränare gäller ej åberg i khff tycker han e en bra sådan. o tack besart jag säger bara sanningen rättvist ska vara rättvist . peace and love tilll dig med hoppas ni blir kvar i trean kör på du har gjort de suvärent hittills mål i varje match nästan kanon gäller att leverera härliugt att se helt säker på att du inte hade vart der du e om du inte hade tränat o kämpat hårt men de har du gjort o de ger resultat en lojal spelare d ee vad du e . sabri

2009-09-19 @ 22:25:45
Postat av: P

Haha! Underbart med härliga kommentarer.



Nijazi: Anledningen till att det byts så mycket tror jag är för att spelarna inte orkar fullt ut. Så är det i af i L:a Tjärby. Vi orkar inte. Många tränar för dåligt. Vissa e inte på träningarna och andra som finns på plats e inte helt närvarande mentalt och lallar mest rundor. Andra orkar inte jobba ändå. I dagens match kom vi dessutom inte rätt in i det någonstans. Vi va tvugna till att försöka rätta till det hela tiden, det blev dock aldrig rätt. En annan anledning till att det bytas mycket i lägre divisioner har det här med fria byten att göra. Har man lika bra spelare på bänken som på plan ska det snurras. Det vinner man på i längden, fler blir nöjda och glada och de duktiga spelarna på bänken kan göra skillnad när de kommer ut på plan mot mer sledna motspelare. Därför bred trupp är bra.



Tja Bes! Kul...



Sab: Jag kommenterar inte det. Du vet vad jag står och vad jag tycker.



Ha det gott footballovers.

2009-09-19 @ 22:28:19
Postat av: sabbe

alla har sina åsikter jag säger bara vad jag känner o tycker alla behöver inte hålla med. o ja jag har gjort fler inhopp med inhopp menar jag att jag har spelat högs en kvart per match hinner man inte bevisa så mycket mer.men nog om de du verkar inte förstå o der är problemt

2009-09-19 @ 22:33:35
Postat av: YBK

Eller så har det med att göra att Sabbe inte spelat så länge i LTIK. Alla tränare i den här kommunen tar först ut 11 spelare de tycker om. Och då brukar det oftast vara spelare som spelat länge i laget och spelare som är omtyckt av tränaren, det brukar vara vanligt att tränarens polare som spelar i laget får starta många matcher. Jag har sett en hel del matcher detta året från LTIK, och jag kan säga att Sabbe är bättre än alla andra anfallare som LTIK har, klart Sabbe har tappat en del i snabbhet men annars är han grym.

Detta har även hänt i fler föreningar, bland annat i SIF, att spelare som känner tränaren bra och varit ett tag i laget kommer före spelare som är betydligt bättre.

2009-09-19 @ 22:34:40
Postat av: Anonym

jag vet plog lungt hygglig kille e lite förbannad bara. lung ha de

2009-09-19 @ 22:35:31
Postat av: YBK

Skogabys mål gjordes av Omafume Enakeyarhe och Hasslövs mål gjordes av Philip Malmberg.

2009-09-19 @ 22:39:46
Postat av: P

Sabbe e den enda riktiga anfallaren vi har. Men snacka inte dynga YBK. De andra som har spelat på topp har gjort vad de har kunnat. Emil, Simon, Wersch, Henke osv har alla en större motor och acceleration än Sab. Kommer bara Sab igång blir han att räkna med. En målskytt som den pojken har inte många lag. Men det tar sin tid att komma igång efter ett lååångt uppehåll. Sabbe är riktigt bra på mindre ytor och är absolut den vassaste vi har i straffområdet. Men att vara forward handlar om så mycket mer än så. Sabs tid kommer. Hoppas bara att han har tålamod nog att låta det ske i LTIK. Sab e Plogs man! Så e det.



Jag gillar förövrigt inte alls att du, YBK, skriver som om det vore en hel förenings åsikter. Snälla Skriv ditt namn, alt. smeknamn och sedan klubben.

2009-09-19 @ 22:52:54
Postat av: Nijazi till plogen

Oki det låter vettigt, tycker bara att genom att hålla på att snurra runt en massa på spelare hela tiden bidrar till att kontinuiteten och stabiliteten blir rent av skit. I längden kanske man tjänar på att satsa på de spelare som har möjlighet att träna ordentligt och som verkligen visar vilja. Som jag har forstått det hela så finns det allt för många spelare som inte behöver träna men ändå får spela bara för do m är "bäst", men faktum är att oavsett divition så behöver du träna för att hänga med i tempot, helt ärligt så finns det ingen här runt om som är så bra att han inte behöver träna och ändå hålla en jämn och bra nivå på matcherna.

2009-09-19 @ 22:57:50
Postat av: sabbe

tack tack tack de jag villle ha sagt bland annat fy fan vad skönt att nån fattar de tack så mycket. stort tack till YBK

2009-09-19 @ 22:58:28
Postat av: sabbe

vet många som har större motor o e mycket snabbare men de kan fan inte göra måål dagens anfallare behöäver inte vara så jävla snabba de behöver inte ens springa mycket de behöver bara få bollen i boxen o sätta dit den llåter enklet men men vet många som inte sätter den ändå fastän de e snabba som tusan. men men lägger av nu blir för mycket nu alla har sina åsikter bara respektera de.men en sak är saäker allamännsikor har en gräns o man ska fan inte tolerare vad som helt jag tolerear inte sitta på bänken för vet vad jag kan o vill . go barca

2009-09-19 @ 23:07:09
Postat av: Haha!

Tror att YBK försöker värva Sabbe! Någon annan som tycker som jag? Hoppas de inte lyckas och att Sabri knyter näven och visar att han kan i en förening där viss konkurrens forfarande finns om platserna.

2009-09-19 @ 23:07:58
Postat av: P

Chilla Sab! Ring mej eller/och Mats istället. Detta är inte rätt forum. Du vet vad jag tycker...

2009-09-19 @ 23:10:33
Postat av: Anonym

Men är det inte lite av dagens tränarmotto? De som tränarna gillar får spela flest matcher och matchas hårt i A-laget medans de som spelar i B-laget sällan eller aldrig får chansen uppåt. Detta ser man väldigt tydligt i många klubbar i de lägre divisionerna. Varför är det så, plog? Har du någon teori? Det är ju sånt beteende som får många att sluta spela fotboll. Och om du listat ut vem jag är Plogen, så håll det gärna mellan oss. :)

2009-09-19 @ 23:53:57
Postat av: Johan

Vilka härliga kommentarer här finns.

I Sabbes fall handlar det väl rätt och slätt om att det finns bättre anfallare än honom!?

En tränare spelar med det bästa laget, enligt honom!

Så enkelt får man ju hoppas att det är.

2009-09-20 @ 00:41:43
Postat av: Bertil Persson

Är det bara killar som kommenterar på Din blogg? Nåja, tjejer har säkert nåt viktigare för sig som att kommentera mode och sånt - eller hur?

2009-09-20 @ 01:57:20
URL: http://grinigagamlagubbar.bloggspace.se
Postat av: P

Jag e glad för mina comments, flickors som pojkars...



Naturligtvis vet jag vem du e "anonym YBKare". Jag kan hoppas att Sab söker sig till er nästa år då jag anser att han e värd möjligheten att verkligen få visa upp sig. Men jag hoppas att han stannar.



Jag blir glad ända in i själen när jag träffar SIFare, KIKare, KHFFare, RGIFare, GIF/VIFare, BKWare, SBKare och LFKare ute på stan som hoppas att LTIK ska stanna kvar i femman. Det finns ingen som missgynnar kommunens yngsta klubb någonting. Det känns som att LTIK e lite av Allsvenskans HBK. LTIK e allas andralag.



Och jag tror inte att det är pga av att LTIK är min förening. Jag tror att det beror på att LTIK är en völskött förening med en fin idrottsplats dit alla känner sig välkomna. Oftast är det trevligt att möta LTIK (om man inte förlorar då). I LTIK finns kanske inte den största passionen och den bästa viljan. Men det finns gott om riktigt hyfsade fotbollsspelare. Som e för bra för sexan och kanske inte för dåliga för femman. Men det räcker på något sätt inte riktigt till. Men tillhörighet, det känner man nog direkt.



LTIK e den föreningen som många hade valt att spela i om de inte spelat i den förening de spelar i nu. Det är skoj! Och jag hoppas att det förblir så.



Fortsätt att spruta kommentarer och åsikter här på bloggen. Det är därför den finns till...

2009-09-20 @ 03:40:03
Postat av: Anonym

Undrar vilka spelare som fått starta i SIF i år pga att de känner tränaren eller varit länge i klubben? Tror inte YBK har tillräckligt bra koll för sitt påstående där!!!

2009-09-20 @ 06:43:00
Postat av: sabbe

nej de gör de inte johan snacka inte när du inte vet. läs ovanstående istället ärthjärna. så får du se vem som e anfaller o en bra sådan

2009-09-20 @ 08:37:31
Postat av: Anonym

o plog ja gilllar dig du e en väldigt ärlig människa precis så ska de vara ärlighet kommer man längst med, all lycka till dig.mvh sabbe babbe

2009-09-20 @ 08:39:48
Postat av: P

Anonym YBKare: Jag kan inte förklara varför en tränare har vissa favoriter. Men visst ser man det överallt, och inte bara i lägre divisioner (Lagertråk-Daniel Andersson t ex). Men grejen är ju den att är du tillräckligt bra och/eller gör tillräckligt mycket nytta för ditt lag så spelar du ju, tränarens favorit eller inte...



Nijazi: Jag håller med dej. Men vad gör man om man har ett halvt lag som tränar för dåligt? Då är det inte lika lätt. Har man två hyfsat jämna spelare som konkurrerar om samma plats där den ene tränar betydligt mer än den andre är ju valet lätt. Duktiga spelare som varit på en viss nivå som t ex Anders Kallin och Jonatan Jacobsson skulle nog kunna komma in och vara riktigt bra i en eller ett par division fem-matcher trots att de inte tränat. Men precis som du skriver hade de nog inte klarat att hålla en hög och jämn nivå en längre tid ens på denna nivå utan träning. Och de hade ju varit jättemycket bättre med träning.

2009-09-20 @ 11:23:39
Postat av: Olofsson

Va fan Sab har du gått o blivit Zlatan nu eller va händer? Det är klart att det är hård konkurrens om platserna speciellt i LTIK nu när vi bara spelat med en anfallare! och visst det är målen som räknas i en match men man får nog kolla på vad varje spelare har för kvaliteer. och vad det är för motstånd man möter. sen visst är det skillnad på vissa spelare som Däckan och Peter H som inte tränat jättemycke men de som såg däckan första halvlek mot centern t.ex. kunde nog inte se att han inte tränat så mycke. det kommer alltid finnas spelare runt om i div5-6 som inte behöver träna för att spela, det är därför man spelar i de divisionerna.sen inns det ju faktiskt ett b-lag att visa vad man går för i också??

2009-09-20 @ 11:31:03
Postat av: Johan Gustafsson

"Sabbe är riktigt bra på mindre ytor och är absolut den vassaste vi har i straffområdet. Men att vara forward handlar om så mycket mer än så."

1a. En anfallare i div 5 o div 6 behöver inte vara något bättre än en jävligt vasskille i straffområdet! Om man nu som ni i LTIK kör med 1 anfallare som Olofsson säger, Varför inte ha han som kan göra dem lätta målen plus att ha någon som kan göra mål? Om Sab nu är den enda "Anfallaren ni har plogen, som du skrev" Varför inte köra med en Anfallare som kan ta vara på motståndarens misstag o ändå kunna göra lätta mål. Misstag händer så jävla ofta i div 5 o div 6 och i eran position är det väl lätta mål ni behöver? Sen samtidigt om ni nu kör med en anfallare, vad mer ska en "riktigt" ánfallare mer göra en att göra målen? Jag skiter i om han är Bolt eller om han e svyllo på 100 meter eller springer så mycket som en innermittfältare, Så länge han gör sina mål ska väl fan laget vara glada? Och framförallt Nu när du verkligen skrivit han är den ända anfallaren ni har, då kan man ännu mindre förstå Varför han inte spelar? Satsar ni på lika eller vad? Är man ett bottenlag i div 5 o kör 4-5-1 då är det fan viktigt att ha någon som kan smälla dit dem lätta bollarna, när ni spelar så defensivt.Jag förstår inte Plogen,

2009-09-20 @ 11:55:02
Postat av: P

Kom och kolla en match innan du uttalar dej Johan...

2009-09-20 @ 12:03:37
Postat av: Till P- Johan

Jag har sett två matcher!

2009-09-20 @ 12:05:54
Postat av: Johan

O där såg jag inte mycket!

2009-09-20 @ 12:06:36
Postat av: Johan

Mena 3. LTIK- Centern, LTIK - Vapnö och KIK-LTIK. Så jag har sett. Så får jag utala mig nu?

2009-09-20 @ 12:10:29
Postat av: sabbe

jag har gjort mål i b-laget ligger överst på listan me flest mål. jag har gjort mål i a-laget ligger tredje på listan der fastän alla typ haR TUSEN min mer spelad mer än mig vad fan säger da de o nej hag e inte zlaten gillar inte ens han men rättvist ska vara rättvist en spelar ska inte spela bara föa han slickar röv på tränaren elle bara fär de känt varan hela livet de bästa ska spela o de som tränar. så tycker jag o så är de olofsson

2009-09-20 @ 12:20:06
Postat av: sabbe

o motstånd skavi inte snacka om jag gjorde inte ett utan två mål mot toryp/rydö o de e klara för div 4. så att de säger ju allt elle rätt mycket me tanke på att de e i såna matcher man ska leverer de e i de svår a matcheran en fotbolls spelare visar vad han går för. finns de mer att säga. i lätta macher kan vem som helst göra mål även en back elle vem som helst.de gäller leverare i de stora matcherna specillt sen tycker jag man alltid ska leverea oafsett match

2009-09-20 @ 12:27:59
Postat av: Anonym

Verkar som du har mycket agg till tränare och förening Sabbe! Dax att byta klubb kanske?

2009-09-20 @ 14:18:48
Postat av: Simon

Det vore vettigare att diskutera kommunens bästa lag och ifrågasätta deras ledning och tränare.

Där dem enda 2 kontrakten som skrevs i somras när Lfk började gå dåligt är söner till ungdomstränare/ ordförande.

Det borde ligga i samtliga klubbar i Laholmskommuns intresse att ha en ordentlig och välskött förening som kan ta hand om talanger nedifrån.



LFKs spelare ska inte behöva ta åt sig av kritiken.

2009-09-20 @ 14:36:42
Postat av: Arton

Sabbe har alltid varit en grym målskytt.

Det ända som oroar mig när det gäller sab är om han orkar 90min i div 5.

Annars tycker jag han borde vara given i LTIK för dom om någon behöver en som vet hur man gör mål.

PS: DU är alltid välkommen till walldia

2009-09-20 @ 16:04:16
Postat av: mirre

jag fattar inte varför folk som inte har en aning om saken lägger sig i.... plog händer i kväll? :P

2009-09-20 @ 16:05:31
Postat av: sabbe

absolut inte förening tränare ja. föreningen e de absolut inget fel på

2009-09-20 @ 16:29:23
Postat av: SABBE BABBE

simon ingen her som sncakr om lfk hur kom du in på de vad har de med saken att göra. o tack arton kanshe kommer ditt daxs för mig nu känner jag att ta nya steg . man vet ju alltid var man inte hör .hemma. ha de bäst samtliga tack för visat intresse-

2009-09-20 @ 16:44:49
Postat av: P

Johan kom och se en match nu... I våras såg du tre matcher. Vi spelar inte som i våras...



Men skriv du, så länge du står för det du skriver får du skriva nästan va fan som helst.

2009-09-20 @ 17:08:57
Postat av: Johan

Varför skulle jag inte stå för det?

Du menar att elva man utvecklat sig så mycket på en och en halv månad?

Wow vilken träning ni måste ha!kanske skulle komma o träna istället o utvecklas.

Sen plog känner ja fan alla spelare ut o innan till hur dem är som spelare o vad dem e bra på? Ni har ju inte direkt många nya iår i startelvan! Eller? Men snälla förklara för mig vad jag ska se? eller det jag missat att se?

2009-09-20 @ 18:21:54
Postat av: P

Sab fungerar inte så bra som spjutspets i vårt 4-5-1. Han fungerar bättre på mitten. Hade du kommit och tittat hade du förstått. Spelarna har nog inte ändrats så mycket, men vårt spelsätt har det.

2009-09-20 @ 18:29:42
Postat av: Åskådare

Men johan man måste väl ändå kunna springa o ta sig in i straffområdet helst om man spelar ensam forward och det måste jag säga att Emil är nog mer lämplig till!

2009-09-20 @ 18:59:30
Postat av: Anonym

o springa in ja sen da man måste ¨göra mål med elle har du glömt de åskådare

2009-09-20 @ 19:01:07
Postat av: Dag

Philip Malmberg målskytt för HIS

2009-09-20 @ 19:14:23
Postat av: Olofsson

Det är ju pinsamt att höra dig här Sab! Ring prata med Mats eller Plogen om du är missnöjd med något ta inte upp det här, det är jävligt onödigt. Vi spelar som sagt i div 5 alla kan kanske inte träna pga jobb, skola mm ska de inte få spela då? sen har en tränare som sagt alltid favoriter så är de bara. sen har du gjort mål i a-b lag och vi vet du kan göra mål sett på träningen med! men man blir inte bäst för att man gör 2mål mot serieledaren eller leder interna poängligan man måste jobba på och visa att man vill spela. LTIK har haft ett tufft år men vi kämpar på ändå och alla är ju kompisar eller hur både i med och motgång.

2009-09-20 @ 19:23:28
Postat av: Anonym

Hade förstås varit roligt för oss läsare att "höra tränarens åsikter i frågan "nu när ni ändå ventilerar allt in public så att säga.

2009-09-20 @ 19:24:45
Postat av: Johan

Springa kan han väll? Men När vill du att målen ska komma då? Jag ser mer att ha en ordentlig anfallare sen grov jobbare bakom sig. Man ska inmte behöva 7 chanser för att göra ett mål, och så har det varit i ltik, kunnat avgöra så många matcher i slutet, om man nu kan lita på bloggen här. Då hade de väl varit bättre o haft något som kan trycka dit den? Måste vara trevliga som åskadare att se mål än att se någon springa in i straffområdet??

2009-09-20 @ 19:25:52
Postat av: Arton

Jag håller med dig helt Johan.

Det är väll viktigare att en anfallare är efektiv och gör mål på sina lägen än en som springer och sällan gör mål. Han som springer mkt borde kanske spela som defensiv innermitt.

Det är upp till sabbe om han skriver här ellr ringer tränaren och säger vad han tycker.

2009-09-20 @ 19:42:04
Postat av: Tränare

Tycker hela disskusionen har börjat glida ur sitt ämne. Vi ska inte disskutera din situation här, Sabbe det ska du ta med din tränare eller spelarråd.

2009-09-20 @ 19:53:51
Postat av: sabbe

tack johan tack arton. så är de bara o ni hajar. o olofsson tyck vad fan du vill.du snackar om att jobba på o grejer jag jobbar har missat max tre träningar sen januari o sen om vissa inte jan träna p grund av jobb som du säger de är fan inte mitt problem då ska de som kan träna spela inte svårare än så. jag har snackat med han du säger harf påkekt antal gånger att jag e ingen bänkvärmare men han skiter i vilket verkar de som går in i ena örat o ut i andra.vad finns de mer att säga. har fått nog till skillnad från andra så tillåter jag ingen o då säger jag ingen trycka ner mig ingen vet vad jag kan o vill o mål kan ja göra punk slut.

2009-09-20 @ 19:57:47
Postat av: sabbe

vi diskuterar her därför denna blogg finns. alltt jag försöker säga att de ska var rättvist de som e bäst o tränar mest ska spela fotboll inte de som e favoriter. jag har redan beslutat vad jag ska göra finns ingen annlediniu gör mig tala med spelarrpåd elel nått sånt för hade de brytt sig så hade de taigit saken i egna händer jag har påpekat att de einte rättvist att jag ej får spela så mycket me tanke på att ena veckan e jag givande nästa vecka får ja inte ens spela i tio min de stämmer ju inte så gör man inte vad finns de då mer att tilläga.tyck vad ni vill men sj tycker jag att de e katastrof att de ska hända nått sånt.man får hålla vad man säger.jag tänker inte gå vidare in på detta med hänsyn till andra så de får räcka nu men nu vet de flesta hur de ligger till o händer de nån av er så ge fan o i att tillåta de

2009-09-20 @ 20:06:28
Postat av: Jeff

Jävligt intressanta kommentarer.:D

Och ett jävligt intressant ämne att disskutera.

kööör bara!!!

2009-09-20 @ 23:12:42
Postat av: Krisse

Cirkus-Sabri. Denna blogg borde döpas om till sabris.blogg.se. Det kanske skulle vara något Sabri?

Jag skrattar när jag läser kommentarerna, hoppas att du förstår att du gör dej själv till åtlöje. Allt har ju en gräns. Med respekt för den klubb jag representerat och den tränare jag spelat för hade jag inte tagit upp ämnet på det här viset. Dessutom har det med självrespekt och självinsikt att göra. Folk går ju in och hånskrattar åt det här. Kommentarerna måste få handla om något annat. Jag är övertygad om att Sabri spelat mer om han varit tillräckligt bra. Är du tillräckligt bra så spelar du. Enkelt. Undrar vem som har plats för en gnällröv och självutnämnd världsmästare i sitt lag nästa år? Nej starta en blogg istället. Den hade säkert blivit underhållande.

2009-09-20 @ 23:57:41
Postat av: Håller med

Håller helt med dig Krisse, egot är för stort hos vissa.

2009-09-21 @ 12:03:06
Postat av: ...

Kan hålla med olofsson om tidigare har man problem med saker och ting i klubben är det väl bättre och ta det med som sagt spelarråd tränare elr någon i föreningen i stället för o bjuda ut sig själv här.

jag vet att du sabri är en sjukt go kille och bra fotbolls spelare men känns lite som att alla dina känslor du visar här borde gå till tränaren i stället.

2009-09-21 @ 12:03:55
Postat av: Sabbe

krisse alla har vell rätt till sina åsikter man e inte åtölje bara för man säger vad man tycker. o du vi kan träffas o diskutera så kan jag berätta om cirkus. egot ska var stort hos en fotbolls spelare. o vad fan ni behöver ju inte läsa om ni vinte vill jag har gjort den bloggen lite populärer nu ju. men av respekt för plogen så kommer jag inte skrivas mer om vad jag tänker o så folk verkar inte haja ju.

2009-09-21 @ 12:05:10
Postat av: Cirkus

Fan sabbe du skulle ha spelat i Cirkus-Walldia iår.

2009-09-21 @ 15:51:34
Postat av: sabbe

först börjar ni snacka skit om invandrare o nu om walldia när de inte alls har med saken att göra. hela grejan var att man ska inte bli oättvist behandalt o få spela om man e bäst på de. förstår inte hur ni kom in på allat annat men men. så är de när man e född fegis o inte står för vad man säger många känner sig hotat av oss bara för vi kanshe e bättre fotbolls spelare vad vet jag jag verkar inte veta så mycket heheh.stolt invandrare

2009-09-21 @ 16:05:43
Postat av: Nordstrandh

He he, här börjar det hetta till. Får nog komma å träna lite..... Älskar när det bli lite grinig stämmning. Då kan man va lite härligt neutral och slänga skit både uppåt och nedåt. Vi ses!

2009-09-21 @ 16:30:29
Postat av: KG

Vem har snackat skit om invandrare? Jag läser inga kommentarer om invandrare förutom den du skrivit själv Sabri.

2009-09-21 @ 16:47:07
Postat av: Till krisse

Det måste vara bra cirkus i walldia. Dom ligger ju tvåa. Och vad har walldia med detta att göra?

Sluta hacka på walldia.

2009-09-21 @ 16:59:55
Postat av: ???

Vem har snackat skit om Walldia? Vem har snackat skit om invandrare? Jag fattar ingenting, läs kommentarerna innan ni själva kommenterar. Misstar jag mig inte så är det Zoltan Illies Walldias tränare som har myntat Cirkus Walldia i positiv bemärkelse. Sedan att det blivit Cirkus Sabri här inne är en annan sak. Kanske inte menat i lika stor positiv bemärkelse.

2009-09-21 @ 17:22:45
Postat av: Olofsson

Du är välkommen alla dagar i veckan Nordstrandh, lagom till inomhus säsongen där du trivs väl? :P

2009-09-21 @ 19:04:16
Postat av: P

Jag tog ju bort inlägget om invandrare Sab, precis som vi pratade om. Det var väl ingen större fara med det, men lite onödigt och jag vill absolut inte ha en massa skriverier om sån skit här.



Zoltan har faktiskt kallat sitt lag för cirkus-Walldia efter någon match i ett referat han skrev på klubbens hemsida. Tror inte att han skriver skit om sitt ett eget lag. Tror precis som någon skrev att det var en riktigt bra cirkus.

2009-09-21 @ 19:04:38
Postat av: sabbe

okej förstog de nu men du borde ta bort allt isåfall för folk har inte sett de o då framstog jag som en idiot men men men löst nu

2009-09-21 @ 19:33:31
Postat av: LTIK:are

Sabri är ganska ensam om att tycka som han gör i LTIK. Mats är den bästa tränare jag haft och jag vet att han är mycket omtyckt bland spelarna, ledningen och styrelsen. Sedan kan man inte vara älskad av alla. Men att skriva att spelare slickar röv för att få starta är att dra det för långt. Så är det absolut inte. Tycker att rätt lag startat i de allra flesta matcherna i år. Om man är bra nog så spelar man.

2009-09-22 @ 11:24:02
Postat av: sabbe

jagsäger de många inte törs säga . har aldrig sagt att spelar slickar röv för att starta jag har sagt spelar som slickar röv ska inite behöva starta. men du får tyck vad di vill men om de e som du säger står för de da ltikare så heter du vell inte. o visst många tycker mats e bra men alal behöver inte tycka de. ha en bra dag vemfan du nui e

2009-09-22 @ 12:02:58
Postat av: sabbe

du tycker rätt lag har starat varje gång hur fan komer de sig att vi ligger der vi ligegr på tabellen da. de handlar om att utnyttja varje spelarer kapicitet till max o de tycker jag inte har har gjort. för enligt mig sj e vi mycket bättre än så o absolut ingen div 6 lag. jag tycker bara att man kunde gjort de mycket bättre o vågat satsa istället för att förlita sig på spelare som har varit der längre än en säsong man måste lita på sina spelare jävligt fävligt viktigt. så tycker jag ltikare du behöver inte håölla med mig jag har ifrågastt han som tränar jobbet inte han som person tycker han e jävligt hygglih kille annars de hör inte hit vad jhag tycker ok han privat vi snackar om fotbollher inne.

2009-09-22 @ 12:35:17
Postat av: eken

hahaha... :)

2009-09-23 @ 14:48:30
Postat av: Besviken åskadare

Detta har gått överstyr, sabri vill ju enabrt ha diskussion för att försöka röra om lite för att om möjligt ha någon som helst chans att platsa i ltik.

Har sett de flesta matcherna för ltik i år och sabri har verkligen inte gjort mycket förutom något mål som även min farmor skulle gjort. sen att ha en straffområdesspelare hjälper ju inte mycket, skall ha stå och vänta där då som i sjumanna och vara offside hela tiden eller hur är det tänkt?

Sabbe borde inte spelat i ltik denna säsongen av vad jag har sett, men ett lag behöver en bred trupp om kvalitén inte är allt för bra och så har det blivit i detta fallet, har fått dammsuga det som går att dammsuga i Lahoolm... nog om det gör du 6 mål nästa år sabbe i 5/6 så kanske du kan gå upp i min ögon lite mer, men samtidigt är så lite mål inte bra för en forward och tror inte du kommer upp i det heller....



mvh besviken åskadare

2009-09-23 @ 15:44:44
Postat av: GeKå

"Sabbe": "jag har gjort mål i b-laget ligger överst på listan me flest mål. jag har gjort mål i a-laget ligger tredje på listan der fastän alla typ haR TUSEN min mer spelad mer än mig vad fan säger da de o nej hag e inte zlaten gillar inte ens han men rättvist ska vara rättvist en spelar ska inte spela bara föa han SLICKAR RÖV på tränaren elle bara fär de känt varan hela livet de bästa ska spela o de som tränar. så tycker jag o så är de olofsson."



Slicka röv va det.

2009-09-26 @ 00:49:31
Postat av: mmbop

Sabbe får tycka vad han vill, alla andra får tycka vad de vill. Jag tycker LTIK klarade sig riktigt bra utan sabbe idag, fyra mål framåt (tack vare hårt jobb och mycket löpningar som tröttade ut HÅFFs backar) talar sitt tydliga språk. Så tycker jag för det får jag tycka.

2009-09-26 @ 19:57:49
Postat av: sabbe

fortfarnade så står jag för de jag säger. tyck vad ni vill de som känner mig vet var jag står o tycker. men jag kommer iinte diskutera detta med massa barnungar bara ha de göttt. lycka till hälsa farmor från mig kanshe kan ses nån dag göra mål fika

2009-09-26 @ 20:56:51
Postat av: sabbe

o du gekås elle vad du heter jag vet vad jag skriver du behöver inte upprepa de har aldrig nämnt namn några namn förutom zlatan då så fuck off o lägg ner nu detta är överstukad för länge sen nu. väx upp

2009-09-26 @ 21:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0