Petter årets spelare

Laholms FKs Petter Gustavsson har av LT blivit utsedd till årets spelare i kommunen 2009. Ett märkligt val enligt mig då jag tycker att Petter har bättre säsonger bakom sig och definitivt har flera framför sig. Om jag inte missminner mig helt platsade inte Petter i LFKs startelva i början av säsongen. Valet är dock inte helt tokigt då Gustavsson förmodligen är kommunens bästa mittfältare totalt sätt, även om han då kanske inte i år, precis som många andra i LFK, haft någon kanonsäsong bakom sig. Jag tycker fortfarande att RGIFs Henrik Olsson hade varit det bästa valet, men han får alltså nöja sig med utmärkelsen han fick på den Halländska fotbollsgalan.

Hur som helst, grattis Petter Gustavsson!

//P.

Kommentarer
Postat av: Smulan

STORT GRATTIS SNYGGPETTER......

2009-12-09 @ 14:22:26
Postat av: Anonym

tack smulan:)

2009-12-09 @ 16:22:20
Postat av: Små trött

Mr.P kan du inte få liv i alla och skriva lite om Silly Seasong så att man inte däckar nu i vinter mörkret. Eller kanske lite om de som redan har bytt klubbar.

2009-12-10 @ 10:00:00
Postat av: Arton

Grattis;)

2009-12-10 @ 15:40:51
Postat av: P

Jag inväntar den 15e, innan dess är det inte lönt att skriva något om Silly season.

2009-12-11 @ 15:44:00
Postat av: Anonym

Dennis till Snöstorp, Mats L å Jonte in. Är väl de senaste runt LFK iaf, om man hört rätt kring allt surr.

2009-12-12 @ 19:30:40
Postat av: Anonym

Tror nog att du får fel kring henrik olsson om att han inte ska till laholm

2009-12-12 @ 23:31:05
Postat av: P

Vi tar det jävligt piano, ingenting av det som står ovan har någon relevans innan måndag. Respektera personerna i fråga och ha den största vördnad för respektive klubb. Allt ska gå till på rätt sätt innan vi och ni börjar skriva här. Framförallt om ni e anonyma. Fult tycker jag. Ny updatering på måndag att vänta...

2009-12-13 @ 00:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0