Henke!

Yes! Henke är med!!! Synd att det blev på bekostnad av Berg bara, men sex forwards hade blivit lite väl bra kanske.

Daniel Andersson kunde man ju såklart varit utan, han har väl någon egenskap utanför plan som tillför så mycket att han höjer truppen. På hans position går ju både Linderoth och Svensson före, även för Lagerbäck. Så någon speltid lär det inte bli.

Granqvist istället för P. Larsson... hade ju hellre sett Peter där, men det beror såklart på att man är HBKare.

Dorsin, tjaa en vänsterfotad vänsterback behövs kanske. Lär ju dock inte få spela. Lucic hade varit häftigare!

På den lokala fronten så kan jag meddela att KIK får fin förstärkning i min gamle kamrat Peter Carlsson. Jag har flaggat för Peter här på bloggen tidigare. Han borde fått ett samtal från någon i LFK. Nu lämnar han istället IS Halmia för moderklubben KIK. Peter är en klasspelare på div sex-nivå och är användbar på alla back och mittfälts-positioner. Klippfors och KIK är att gratulera!

//P.

Kommentarer
Postat av: Hans

Tänkte direkt på dig när jag fick hem mitt gratiisex. av Stopper ifrån www.fotbollsrepubliken.se Det är fan magiskt! Ett magasin som handlar om den riktiga fotbollen. Läs lite på deras sida och beställ sedan ett ex! Skrev lite om det på min sida om du vill kolla.



Hans

2008-05-14 @ 13:18:16
URL: http://hylliesports.blogg.se/
Postat av: Niclas

Håller med dig plogen!

jag har gjort en starelva utifrån EM-truppen. Skulle vara intressant att höra vad du tycker om den =)

2008-05-14 @ 19:09:31
Postat av: Niclas

Min blogg kom inte med förra gången! Som sagt, kommentera gärna =)

2008-05-14 @ 19:10:50
URL: http://nicbor.blogg.se/
Postat av: Arlind

Nej vi behöver daniel, men gärna bort med allbäck och in med goitom. o bort med nån back o in med peter larsson

2008-05-14 @ 23:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0