Uppdatering

Jag har nu gått igenom samtliga herrlag i kommunen, inläggen en tid framöver kommer förmodligen att både bli mindre och skrivas mer sällan. Fram till det att träningsmatcherna börjar spelas kommer det att bli lite stiltje på bloggandet. Naturligtvis kommer jag att uppdatera om det dyker upp något intressant och jag hoppas även kunna fylla på nyförvärv och förluster hos samtliga klubbar efterhand.

Det kommer eventuellt att bli lite allmän fotboll också, alltså inte bara lokal, t.ex. har min vän Dennis Rosenquist några förslag av vilka jag förmodligen kommer att ta upp något.

Har ni tankar, synpunkter, idéer eller kritik angående bloggen som ni inte vill skriva på kommentarer, så går det bra att skicka ett mail till: [email protected].

Jag lovar att det inte kommer att vara helt dött här på bloggen fram till träningsmatcherna, så det är bara att dyka in då och då för att kolla om det dykt upp något nytt.

Ha det bra! / P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0