Ny förlust

LFK åkte på en ny förlust, den blir säkert lite lättare att smälta då den var mot ett betydligt bättre, och dessutom topptippatt, Oddevold. 2-1 skrevs slutresultatet till. LFKs målskytt var Jacob Persson.

Tydligen vann Fässberg igen, och det lag som jag i ett tidigare inlägg kallade för det sämsta div två lag jag sett, är ensam serieledare i div två västra. Antingen har Fässberg fått in en rad duktiga spelare till vinsten i den senaste omgången, eller också är det så att den västra div är sämre än den södra, och då är såklart LFK att gratulera.

Nu gäller det dock att man rycker upp sig och inte låter sig slås ner altför mycket av de två inledande förlusterna och plockar hem tre poäng i nästa omgång.

Hoppas att det inte är alltför illa ställt med LFKs högerback Emil Axelsson, åkte tydligen på en huvudskada, något slags öppet sår och sjukhuset nästa. Krya på dig!

//P.

PS. Kommentarerna är inte något pajkastningsområde, jag sållar lite och har fått göra det lite väl mycket på sistone. Det allra mesta är ok, och skriver man bara ut sitt riktiga namn, ev smeknamn så tycker jag att mycket, förutom personangrepp, rasism osv, är ok. Det är lite pajasaktigt att inte stå för det man skriver. DS.

Kommentarer
Postat av: Niclas

såg du matchen igår? HBK-MFF alltså, det verkade vara en rolig match. Sen förstår jag om du inte tyckte slutet var så skoj. hehe

2008-04-22 @ 19:57:44
URL: http://nicbor.blogg.se
Postat av: Peppe Eng

Heja Man.United ikväll!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-04-23 @ 20:06:59
Postat av: Niclas

Ja, jag läste att MFF spelade bra stundtals men att de släppte in för billiga mål. Hoppas det går bra i skolan. Kommer nog och kollar på någon LTIK-match i sommar. Ha det!

2008-04-23 @ 20:34:00
URL: http://nicbor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0