Kampanj: Connas blogg!

Jag kommer här och nu påbörja en kampanj som jag kommer att bedriva ett tag fram över, eller rent av till Conny, ordens mästare, Strömberg startar en egen blogg. Jag vet att hans tid är knapp som den är, men ändå. Det hade blivit succé och ett rent nöje att få följa denna sida där allt Connas hat och människoförakt mot mig övriga av hans medmänniskor kan spottas ut över oss.

Enligt mig är det inte intressant, varken för mig, spelarna själva eller för dig läsare, att jag bedömer samtliga i LTIKs trupp, även alla B-lagsspelare. Sen hur pass rättvist det blir är en annan sak, men det är som den gode Erik "Grytan" Roos säger, "ska du sitta där och bedöma mig, vad ska du skriva? Jag är ju inte bra, men det vet både jag och alla andra redan". Det blir liksom inte bra läsning, och det är ju faktiskt så att här är det jag som bestämmer vad som skrivs och inte skrivs, därmed bastu!

//P.

Kommentarer
Postat av: Nordstrandh

Ett jävla kacklande som vanligt! Smäll på varandra på träningarna utav bara helvete, och red ut meningsskiljaktigheterna på fyllan... Så gjorde vi förr och det fungerade utmärkt!

2008-04-03 @ 09:39:47
Postat av: Conny

Om jag bara hade fått leva i en glasbubbla bekostad av mina föräldrar, avskärmad från den krassa verklighetens villkor för att uppnå dräglig levnadsstandard, så kan jag lova dig att jag hade ägnat minst ett par timmar varje dag åt att blogga jag med.

2008-04-03 @ 16:09:22
Postat av: Harven

Jag håller med Nordstrandh! Vinnande koncept!

2008-04-03 @ 16:15:54
Postat av: Nyfiken

Vad menar du Conny?Är Plogen bortskämd,eller rent av curlad hela hans liv?

2008-04-03 @ 18:57:11
Postat av: Nebokungen

Bra rutet Plogen,visa Conna vem som bestämmer.

2008-04-03 @ 18:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0