Ett skämt!

Johan hävdar att kommentaren: LTIKs träningar i jämförelse med LFKs är som att ligga på soffan, var ett stort skämt. Att det inte framgick i artikeln är beklagligt, om det sedan är David Axelssons eller Johans eget fel har jag ingen aning om. Min far läste högt upp kommentaren från artikeln för mig och undrade vad fan vi håller på med på träningarna. Och självklart är det då fler som har tänkt samma tanke. Inte särskilt snyggt!

Det ska vara och är en jätteskillnad på träningarna i div sex och div två. Sedan är det respektlöst att säga något sådant då spelare som har bättre grundkondition tog ut sig mer än Johan på träningarna och spelare med helt andra förutsättningar ibland tycker att träningarna är asjobbiga trots att det bara är div sex. Men Johan förtjänar i vilket fall upprättelse om det hela var ett skämt och jag kan skriva här och nu att Johan inte lallade rundor på träningarna i LTIK, då hade han aldrig blivit utsedd till lagkapten.

Sedan är det helt fantastiskt och otroligt imponerande att Johan efter bara knappt två veckors träning med LFK kan gå in och göra det så bra som han gjorde i matchen i Söndags, trots att det bara var 25 minuter. Sedan vet jag att Johan redan vid de första passen med LFK gjorde riktigt bra ifrån sig. Det säger kanske mer om Johan än om LTIKs träningar, men så lama kan de ju faktiskt inte vara då!

//P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0