Drag!

Det är drag kring bloggen!!! Just nu står jag inte så högt i kurs hos alla, och det hade jag inte räknat med heller. Och viktigt att poängtera, jag står för allt som jag skrivit. De spelare som inte vänder på den här kritiken och knyter näven i fickan och gör den till något positivt, står inte högt i kurs hos mig. Enligt mig är detta vad som behövs, spelarna i laget överlag behöver en tankeställare. Förövrigt är kritiken inte så särskilt negativ egentligen, det är ju faktiskt snarare hyllningar än sågningar. Jag ber naturligtvis om ursäkt till alla de av mina kamrater som tagit illa upp. Men som sagt vänd det till något positivt, idiotförklara mig och bevisa att jag har fel!

//P.

PS. De som inte kan stå för sina kommentarer och inte skriver ut namn kommer jag radera. Jag står för det jag skrivit, det kan ni också göra, annars låt bli att kommentera eller konfrontera mig. DS.

Kommentarer
Postat av: NeboKungen

Stå på dig plogen,det var suverän läsning!!!

2008-04-02 @ 17:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0