Tack för i år

Jag vill passa på att tacka för det här året.
 
Bloggen tar tid, det är bara så och jag kan aldrig från år till år lova att det kommer att bli lika mycket uppdateringar till säsongen därpå. Bloggen är viktig för mig. Den har givit mig ovärderliga kontakter, många nya trevliga bekantskaper, ja, till och med vänner. Dessutom skänker den mig glädje eftersom att det är så många som läser och uppskattar det jag gör. Även om bloggen inte genererat mig en krona under åren så får man naturligtvis inte glömma att den var anledningen till att jag fick mitt arbete på Laholms Tidning en gång i tiden.
 
Utan mina medhjälpare hade den här bloggen inte levt så här länge (sjunde hela säsongen. Jag tror inte att en seriematch i A-lagssammanhang missats). Ett stort tack till er som läser och kommenterar. Ett extra tack till mina trogna "medarbetare" som svarar på och skickar mejl, SMS och ringer och berättar om matcher och nyheter: Ingen nämnd, ingen glömd. Ni vet vilka ni är och att bloggen inte varit någonting utan er.
 
Jag vill samtidigt passa på att önska alla som läser en riktigt god jul. Som vanligt gör jag det med jullåtarnas jullåt.
 
/Plogen

Kommentarer
Postat av: Anders W.

God Jul Plogen, och alla andra som ställer upp och
håller igång våra föreningar.

2014-12-23 @ 16:33:25
Postat av: Peter W

God Jul !!!!
Tack för allt jobb under säsongen.
Och håller med ovanstående .
Alla spelare. Tänk på, och glöm inte tacka alla era ledare och funktionärer. Dom ställer upp och jobbar gratis. För att ni ska kunna göra de, som ni tycker är det bästa som finns. SPELA FOTBOLL!!!!!!!!

2014-12-23 @ 19:22:07
Postat av: Pelle BKW

Tack för i år PLOGEN.Tack för ditt förtjänstfulla arbete med att hålla intresset för fotbollen i södra Halland levande. Tack för att du och Lasse har lyft Sporten på LT till en enorm nivå jämnfört med vad det var för några år sen. Det blir en helårsprenumeration igen för min del.
Sen kan jag inte annat än hålla med min Walldiabroder Walldèn.
GOD JUL och GOTT NYTT 2015 på er alla fotbollsvänner

2014-12-23 @ 21:20:51
Postat av: Jenza GIFFEN

Tack sj mr plog! Din blogg skänker mkt kärlek, passion och humor, genom dumma kommentarer till fantastiskt roliga referat!
Man vet ju sj när man på morgonen börjar med att kolla ansiktsbooken för att snabbt vika in på plogensblogg å få sej ett gott skratt som gör arbetsdagen lite lättare :) god jul å gott nytt!

2014-12-24 @ 01:39:51
Postat av: Lasse HIS

God Jul till både dig Johan och till alla fotbollsfreaks i kommunen.

2014-12-24 @ 08:58:32
Postat av: Nicky

Tack för ännu ett år Plogmeister, god jul på dig :D

2014-12-24 @ 11:38:08
Postat av: Kim Gustafsson

Bra jobbat med bloggen, som vanligt. Håller även med föregående talare, du och Lasse har lyft LT ett par nivåer.

Keep up the good work, plz.

2014-12-24 @ 23:25:24
Postat av: Anonym

Alla ni som är sugna på lite fotboll kan bege er till Strömnäsbruk(Renovering av hall i Markaryd) till helgen och kolla på Sparbanken Cup. De flesta lagen som gick långt i Vintercupen är med, KIK,HFF,KHFF och GIF/VIF. Kryddat med lag som ex. Markaryd är det på förhand ett bra startfält.

Spelschema finns på Kornhult.com

2015-01-05 @ 11:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0