Resultat lördag

Trean:
 
LFK-Snöstorp Nyhem FF 2-1 (2-1)
Mål LFK: Perparim Beqaj, Jonatan Jacobsson
 
Rättvis seger för LFK. Man var det bättre laget och skapade mest. SNFF kom inte upp i nivå. Samtliga mål inom matchens första 17 minuter. 1-0 Pep ass Jonte, 1-1 Vigan Ademi, 2-1 Jonte ass Pep. Läs min artikel om matchen på LT:s hemsida.
 
Sexan:
 
GIF/VIF-SBK 3-1 (1-1)
Mål GIF/VIF: Ola Andersson 2, Henrik Niit
Mål SBK: Lucas Årzen
 
Välförtjänt GIF/VIF-seger där SBK med lite flyt kunde fått en pinne. GIF/VIF:s första seger, SBK:s första förlust. Läs min artikel om matchen på LT:s hemsida.
 
//P.

Kommentarer
Postat av: Tonne

Måste säga grattis Kim för att du flyttade upp Ola idag

2013-05-04 @ 18:56:57
Postat av: Kim Gustafsson

Tonne: Du får gratta mig för att jag har en bra tränarkollega i Niit. Jag hade aldrig kommit på nåt så galet på egen hand ;)

2013-05-05 @ 09:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0