Tack för i år

I och med att silly season-inlägget publicerats har vi redan börjat smaka på nästa säsong. Jag vill därför passa på att tacka för det här året.
 
Bloggen tar tid, det är bara så och jag kan aldrig från år till år lova att det kommer att bli lika mycket uppdateringar till säsongen därpå. Bloggen är viktig för mig. Den har givit mig ovärderliga kontakter, många nya trevliga bekantskaper, ja, till och med vänner. Dessutom skänker den mig glädje eftersom att det är så många som läser och uppskattar det jag gör. Även om bloggen inte genererat mig en krona under åren så får man naturligtvis inte glömma att den var anledningen till att jag fick mitt arbete på Laholms Tidning en gång i tiden.
 
Vi får se vilken form bloggen har nästa år. Kanske blir gästbloggarna fler. Utan medhjälparna hade den här bloggen inte levt så här länge (femte hela säsongen. Jag tror inte en seriematch i A-lagssammanhang missats). Ett stort tack till er som läser och kommenterar. Ett extra tack till mina trogna "medarbetare" som svarar på och skickar mejl, SMS och ringer och berättar om matcher och nyheter: Anders Jönsson och Jens Strömberg i RGIF, Pelle Persson i BKW, Simon Andersson och Tony Andersson i KIK, Kristian Åkesson i K/HFF, Oscar Gustafsson och Kim Gustafsson i GIF/VIF, Kim Wester i HIS, Cralle, Andreas Örjansson och Kim Andersson i SBK, Jim Leandersson i VBoIS, Jonas Klippfors och Lasse Johansson i SIF, Tomas Karlsson i YBK, Jonatan Jacobsson och Peter Carlsson i LFK. Bloggen hade inte varit någonting utan er! 
 
/Plogen

Kommentarer
Postat av: OG

Tack själv! Go' Jul och Gott nytt allesammans! Hoppas att fotbollsåret 2013 blir ännu ett steg åt rätt riktning för laholms fotbollen! Keep up the good work folks!

2012-12-23 @ 15:58:03
Postat av: Peter Walldén

Tack för i år. Alltid lika kul att titta till din blogg . Hoppas att du orkar fortsätta . Du gör något stort för fotbollen i s:Halland .God Jul och gott nytt .

2012-12-23 @ 23:44:08
Postat av: Pelle BKW

Tack själv Plogen för gott samarbete. Vila nu "pennan" så den är "vässad" när det drar ihop sig igen. Det är inte många distrikt om än något som har en lika vass fotbollsbloggare.

2012-12-24 @ 01:42:54
Postat av: Jonatan

Tack själv Plogen! Du gör ett fantastiskt jobb. God Jul o Gott Nytt År

2012-12-24 @ 10:19:32
Postat av: Kim Gustafsson

Tack själv Johan. Din blogg förgyller verkligen vår lokala fotboll. God Jul man!

2012-12-24 @ 11:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0