Tack för i år

När Laholmslaget 2011 presenterats här på bloggen kan så även denna fotbollssäsong läggas till handlingarna. Det är mycket jobb med bloggen och mot slutet av den här säsongen har det varit extra tungt. Man lever ett ganska behagligt liv som student (man hinner jobba vid sidan om och ändå ha mycket tid över). När så nu även jag fått ett riktigt jobb utöver diverse andra göromål (däribland bloggen), har det blivit klart svårare att hinna och orka med allt. Vi får se hur det blir till nästa säsong. Jag ser helst att bloggen lever vidare i någon form. Kanske tar jag mer hjälp av mina "medarbetare" som troget skickar mejl, SMS och ringer och berättar om matcher och nyheter. Kanske blir gästbloggarna fler. Utan medhjälparna hade den här bloggen inte levt så här länge (fjärde hela säsongen. Jag tror inte en seriematch i A-lagssammanhang missats). Ett stort tack till er som läser och kommenterar. Ett extra tack till mina trogna medarbetare: Daniel Hellsten och Jens Strömberg i RGIF, Pelle Persson i BKW, Simon Andersson och Tony Andersson i KIK, Peter Åberg i K/HFF, Edwin Fagerholm och Kim Gustafsson i GIF/VIF, Kim Wester i HIS, Cralle, Andreas Örjansson och Kim Andersson i SBK, Jim Leandersson i VBoIS, Jonas Klippfors och Lasse Johansson i SIF, Shpetim Hajrullahi och Tomas Karlsson i YBK, Jonatan Jacobsson och Andreas Thedeby i LFK. Bloggen hade inte varit någonting utan er!  

//P.

Kommentarer
Postat av: Jim

Tack för ännu ett år med många bra och intressanta inlägg på bloggen. Du gör ett kanonjobb!!!

2011-11-16 @ 21:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0