Är Zlatan gud?

En liten kul historia:

"Henrý, Zlatan och Messi omkommer i en bilolycka.

Henrý kommer in till Gud som säger:
– Du har gjort gott på jorden, använt din talang och inkomst till fotboll och välgörenhet, du får sitta på min vänstra sida.

Messi är näste man in till Gud:
– Du är en ännu större människa som skänkt så mycket glädje åt så många, du får sitta på min högra sida.

Sist kommer Zlatan in och precis när Gud ska öppna munnen så säger Zlatan:
– Flytta på dig gubbe, du sitter på min plats!"

Saxat ur Roberts Lauls blogg på aftonbladet.se.

//P.


Kommentarer
Postat av: Lars-Gunnar Blom

Vad osmakligt skrivit så då kommer jag med mer äckligt.

2009-09-26 @ 11:04:17
URL: http://www.youtube.com/watch?v=4w_zswmtXGI
Postat av: hmmmmm

osmkaligt dumt barnsligt omoget töntigt löjlligt fult retligt respektlöst gjort din fjant så gör man väll inte vem de än är som gjort de fy fan vidrigt.

2009-09-27 @ 20:18:04
Postat av: SABBE

MESSI C.RONALDO KAKA ETO. BLAND AANNT MYCKET MYCKET BÄTTRE ÄN ZLATAN SOM FOTBOLLSPELAE ENLIGT MIN MENING. BARA VAD JAG TYCKER .

2009-09-28 @ 14:26:30
Postat av: Olofsson

Har Persson sett denna länken?

2009-10-02 @ 13:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0