Tack för i år

Utan kamrater till mig som SMSar och ringer in resultat  och kommentarer vore den här bloggen totalt värdelös, därför tack till Daniel Hellsten (RGIF), Jonas Klippfors och Simon Andersson (KIK), Jonatan Jacobsson (KHFF), David Eriksson och Lasse Johansson (SIF), Edvin Fagerholm och Oscar Gustafsson (GIF/VIF), Patrik Åkesson (BKW), Håkan Cralle Johansson (SBK), Blerim Rrahmani (YBK), Magnus Pettersson (VBoIS), Kim Wester (HIS) och Daniel Nilsson samt Jonas Nilsson (LFK).

Minst lika viktiga är de personer som ser till att föreningarna i kommunen har ett liv även här på Internet. Pelle Persson i BKW håller klubbens hemsida i ständig rörelse och är med sina målande referat i en klass för sig. Peter Åberg är KHFFs motsvarighet i KHFF, hela tiden uppdateras hemsidan med diverse saker som kretsar kring föreningen och analyserna efter varje match är både objektiva och mycket läsvärda. GIF/VIFs hemsida har Mattias Berggren varit flitig att uppdatera med trupper, kommentarer och referat ifrån både A- och B-lag. Alltid trevlig läsning. På andra håll kan det definitivt bli bättre. RGIF och KIK kan börja med att starta en varsin hemsida.

Fotbollshälsningar, Johan Plogen Jönsson

PS. Nu ser vi framemot den alltid lika spännande Vintercupen. DS.

 


Kommentarer
Postat av: Den långe..

Pauline Ljungqvist, Henrik Sunesson och Göran Rosengren gör viktigare saker än jag på www.kornhult.com.

2009-11-05 @ 22:42:11
Postat av: Peter Walldén

Tack för ett fantastiskt arbete . Detta gör att intresset för lokalfotbollen i trakten ökar . Nu hör man ofta på byggden : " De läste jag på plogen".

Hoppas du fortsätter .

2009-11-05 @ 23:03:33
Postat av: Pelle

Jag får tacka för alla superlativ Plogen. Men utan dig som inspirationskälla hade vi stått oss slätt. Jag tänker på hur det var förr när LT var på tå, då var det en självklarhet att det skrevs om lokalfotbollen i tidningen, men tyvärr är det inte så längre trots att intresset är så oerhört stort runt om i Halland.Tack än en gång Plogen, hoppas du förstår vad du betyder för många.

Vill även passa på att hälsa Åberg välkommen tillbaka som Skribent/Bloggare, har faktiskt saknat den "vassa" pennan från skogen.

2009-11-06 @ 10:17:18
Postat av: SME

Internetheroes shows love!

2009-11-06 @ 10:40:37
Postat av: Mattias Berggren

Jag får tacka för alla superlativ och allt positivt som du skrivit om GIF/VIF och mig under året Plogen! Laholms Kommun behöver dig, du är viktig för fotbollen i Kommunen. Och utan dig hade Kommunen stått sig slätt som Pelle skrev. Tusen tack Plogen! Kommer att följa denna sidan trots att jag inte tränar något Laholms lag 2010. Hoppas du forsätter, så ses vi på Derbymatcherna i "Femman"! / M.Berggren HIK

2009-11-10 @ 10:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0