Olsson årets spelare

Henrik Olsson blev årets spelare i division fem och sex enligt de som bestämmer på den Hallländska fotbollsgalan. Stort!

Jag ska erkänna att jag aldrig trodde på det. Och det trots att jag sett Olsson kicka på smalbenen med Jonas Knutsson på stranden för ett par år sedan. (Jag frågade aldrig om jag fick vara med...)

Jag är glad och nöjd över att jag lärde känna Olsson innan denna blogg fick något större fotfäste. Jag vet att Olsson kommer att bära titeln med den största vördnad och respekt för sina medmänniskor, och att han delar den med Björnsson i T/RFF i sinnet.

Därför ett stort grattis till Henrik Olsson och till Ränneslövs GIF!

//P.

PS. Var inte den sista gången någon fotbollsspelare fick pris från kommunen när LTIKs Emil Nieroth fick priset som Hallands roligaste fotbollsspelare? DS.


Kommentarer
Postat av: Matsa

Förbannat kul!! Grattis till Olsson!!

2009-11-15 @ 13:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0