Resultat onsdag

Femman:

KIK-Böljan 3-0
Målskyttar KIK: Joel Åkesson 2, Simon Silvandersson

KIK är ett bättre lag än Böljan därför kunde man vinna trots att spelet inte stämde denna dag.

KHFF-Torup/Rydö 0-2

KHFF var inte dåliga, Torup/Rydö var lite bättre och lite tyngre och kunde därför vinna toppmatchen. Jag är ganska säker på att vi i Torup/Rydö har den slutgiltiga seriesegrraren i division fem. Det ser stabilt ut. Tredje raka förlusten för KHFF, det var nu de skulle få börja bekänna färg och mäta sig mot de bättre lagen i serien, det har inte gått som man tänkt sig. I nästa omgång möter man ett nytt topplag i Glommen och då tror jag faktiskt att KHFF vinner, det ska mycket till om unga Glommen ska klara av KHFF.

//P.

Kommentarer
Postat av: Glommen Spelare

Vi må va unga men vi är väldigt hungriga på div 4 spel.. vi kommer dit på ett eller annat sätt !

2009-06-24 @ 23:57:03
Postat av: calle

När ska åberg avgå.

2009-06-25 @ 14:50:45
Postat av: Anonym

varför skulle han

2009-06-25 @ 17:00:58
Postat av: Glommen Spelare 2

Jag måste säga att vi har ett ungt lag men fy fan va vi är bra på att vinna matcher fast att vi blir alltsom oftas blir underdogs..... KHFF kommer inte få det lätt på lördag...! du är värdelös på att tippa denna serie

2009-06-25 @ 17:10:44
Postat av: P

Tack för berömmet! Har inte tippat "denna serie"... När jag väl tippar matcher har jag ibland rätt, ibland fel, det får man ta. Tippandet av matcherna är till för att göra läsningen mer intressant, samt så klart för att provocera lite grand. Aldrig för att bevisa något... KHFF är absolut ett bättre lag än Glommen. Lyckas feskepojkarna vinna mot skogshuggarna är det en bedrift och då kommer jag vara först framme att gratulera. Det finns ingen prestige inblandat i det här från min sida. Lycka till Glommen.

2009-06-25 @ 21:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0