BKW värdiga vinnare 2008

Walldias superlag höll för favorittrycket och tog som väntat hem Vintercupen 2008. Man hade problem i kvarten, där man med nöd och näppe slog Centern. I semin var det inget snack och man vann mycket rättvist mot Knäred. Finalen böljade fram och tillbaka, till sist lyckades BKW vinna mot ett hårt arbetande Skottorp. SIF kom alltså tvåa, något oväntat. LTIK blev trea, sedan man avfärdat KIK i bronsmatchen.

KHFF vann grupp fyra utan att imponera särskilt mycket under morgonen och förmiddagen. Man kammade hem tre poäng i varje match, men det satt vid flera tillfällen väldigt hårt inne trots att motståndet ofta var mediokert. YBKs andralag tog hand om andraplatsen i gruppen. Det var väldigt överaskande då den platsen kändes vigd åt GIF/VIFs enda lag. YBK lyckades dock med bättre målskillnad knipa platsen. SBK blev fyra i gruppen, medan LTIKs andralag och VBoIS enda lag tog en varsin vinst och förlorade resten.

Ett heltänt KIK krossade sedan KHFF i kvartsfinalen, SIF vann mot YBKs andralag, LTIK slog YBKs förstalag och BKW slog, som skrivet, centern i sin kvart.

Mer om Vintercupen i morgon kväll. Resultat, tabeller och tankar.

Trevlig lördagskväll! //P.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet i fan hur ni kollar spelare men helt klart så var min [broder] sabri behrami klart bästa av alla han satt vart ända chans han fick missade inte en ända boll stark me bollen o en jävla spelsinne helt klart bäst så fuck johan green den klena fan

2008-12-01 @ 19:26:16
Postat av: Stava

Lär dig skriva svenska innan du kommenterar saker och ting,"Klart bäst av alla..."var enda chans...", "inte en enda boll...", "ett jävla spelsinne..." o snacka inte skit om Johan Green det är en stor spelare.

2008-12-01 @ 23:39:40
Postat av: Plogen

Ni och ni... Du får gärna säga du till mig. Det är jag som tycker att Green var bäst. Sabri var också bra, det har jag skrivit.



Förövrigt så är det helt ok att skriva kommentarer trots att man inte stavar rätt till allt. Hellsten har fritt spelrum här... Dessutom så stavar jag själv inte rätt till allting alltid.

2008-12-03 @ 11:14:06
Postat av: Hellsten

Va fan jag hade en 5:a, i svenska för nybörjare...

2008-12-03 @ 12:42:23
Postat av: Anonym

Va fa menar du helsteen

2008-12-06 @ 21:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0