EM-truppen

Plogens EM-trupp:

Isak, given etta.
Shaaban, given tvåa.
Wiland, hade gärna sett någon yngre, men var finns han?

Nisse, given vänsterback sedan Edman skadade sig.
Mellberg, ryggraden där bak.
Petter, skottblockaren känns nästan ännu mera given än Mellis.
Alex, blir av allt att döma högerback, känns tryggt.
Majstorovic, tredje mittback.
Stoor, talangen och arvtagaren.
Teddy, bara han vill så är han given, annars är Peter L det enda alternativet.

Ljungberg, lagkapten, given till vänster.
A. Svensson, mitt val i balansrollen.
Källström, avgörande kvalitéer som offmittfältare.
S. Larsson, mest given av alla på mitten, om du frågar mig.
Chippen, den perfekta inhopparen.
Linderoth, inte från start, men visst ska han med.

Henke, samma som med Teddy, vill han är han given.

Zlatan
Elmander, de här två blir det på topp.
Rosenberg, bra form, kan bidra med speediga inhopp.
Allbäck, Sveriges mest effektiva spelare, gör alltid mål i blågult.
Berg, framtiden.

Jag kan inte bestämma mig för vem som ska bli den 23e spelaren... Wendt, Dorsin, Kennedy (han hade nog kommit med om han inte haft så ruskigt ful frisyr, du måste raka dej!), R. Lindgren, Holmén, Ishizaki. Nu vet jag, det får bli P. Larsson, Lucic får bli alternativet till vänster i backlinjen, där har han gjort det bra förr.

Sidleds-Danne och Prica kommer jag inte ens nämna i de här sammanhangen, hoppsan...

Lars-Rolands trupp:

Isak
Shaaban
Wiland

Nisse
Mellberg
Petter
Stoor
Majstorovic
P. Larsson
Alex
Dorsin

A. Svensson
Källström
Ljungberg
Linderoth
S. Larsson
Wilhelmsson
D. Andersson

Zlatan
Elmander
Rosenberg
Allbäck
Berg

//P.

PS. Fy fan för Bollklubben. Nu kan vi HBKare inte med tillförsikt se framemot hösten. Det kvittar vad Janne gör, spelarna är för dåliga. Topp fem kan vi ju bara glömma. Den enda som har möjlighet att rädda oss nu är Bahne. Vilken otrolig besvikelse. DS.

Kommentarer
Postat av: Hans

Hej! Ändra gärna namnet i din länksamling, Hylliesports heter min sida. Med S. :) Uppdaterat med en text om läget i Skottorp. Länka gärna! Lev väl!



hans

2008-05-13 @ 13:39:58
URL: http://hylliesports.blogg.se/
Postat av: Nebokungen

Målvakten i Hbk e väl för fan över 2 meter lång,pinsamt agerande i straffområdet,där flög min långenlapp åt helvete.....Hoppas det finska lejonet snart e tillbaka!!!

2008-05-13 @ 17:29:42
Postat av: Janne A

Jag kan lugna er med att Conny står i nästa match.

2008-05-13 @ 20:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0