Referat

Herregud människor! Ni är inte ensamma, tillsammans är ni nu över 150 personer som dagligen läser om Laholmsfotbollen här på bloggen. De tre senaste dagarna har besökarantalet ökat explosionsartat. Mycket beroende på att jag fått en ny läsarskara i Anderbergare och Örnianer (om man nu säger så?). Välkomna! Får väl passa på att tacka den föredetta Örniaspelaren och numera Andersbergsspelaren Agron Qerimiaj, som var den som på något sätt lyckades hitta min blogg och presenterade den för sina vänner i de båda klubbarna.

Tyvärr har jag fullt upp med att skriva om de åtta Laholmslagen i div sex. Det kommer såklart att bli en del om AIK och ISÖ då alla Laholmslag förr eller senare kommer att möta dem. Om inte annat kan ni ju kika in med jämna mellanrum för att ha lite koll på era kommande motståndare. HPs rapportering från de lägre divisionerna är ju bedrövlig!

Länkar till lite olika referat ifrån helgen:

AIK om vinsten mot BKW

BKWs Pelle Persson om förlusten mot AIK

YBKs Putte Dahlgren om förlusten mot LTIK

SIFaren Hans om SIF-KHFF

KHFF kort om mötet med SIF

Trevlig läsning! /P.

Kommentarer
Postat av: Agron Qerimaj

Tja har du ingen gästbok som man kan skriva till dig eller? Jag kanska har missat det. Om inte så får du väl fixa det så kanske vi kan gå in o skriva nån gång.

Nice sida, förutom tippningen då, fast du har jo tippat med hjärtat så då är det väl ok.

Ha det

2008-04-20 @ 21:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0